Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Ponedeljek, 9. November 2009 ob 07:12
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (23)
Dec 24, 2009
0
Poglejte si včerajšnje odmeve (http://tvslo.si/) v katerih je gostoval Rotovnik (direktor CD) in kako je spljuval Horvatovo .... SRAMOTA MOJCA!!!
Dec 19, 2009
0
Glede na dejstvo, da ima homo sapiens spomin kot zlata ribica, bo lahko ga. Horvat že čez dobro leto brez problema nategnila isto ali še večje število primerkov, ki zaradi pomanjkanja domišljije in okusa kvaliteto sodijo po ceni vstopnice in kulturnem hramu, kjer se dogodek odvija.
Nov 16, 2009
0
Kako sem se pustila nategnit frendici, ki me je zvelkla v Cankarja in sem plačala 45 evrov. Katastrofa od predstave in upam, da je Mojca Pokraculja zadnjič nategnila slovenski folk. Naj gre Hrvate nategovat.
Nov 16, 2009
0
Ježeš, a spet kletke pucajo??? daj nehaj s takimi primitivnimi no.
Nov 15, 2009
0
Škoda, da g. Požar ne obvlada lastnega jezika (kopirano z egotripa na desni): "Nerodnost intimne zveze med Kosom in Tjašo Slokar je bila namreč v tem, da je vrgla senco na kredibilnost informativnega programa Pop TV." Naj torej resno jemljem ta članek, ko ima avtor tiča v drugi plesalki? Hehe, brihtnost pa pol ;)
Nov 13, 2009
0
Poglejte kako reklamirajo svoj nastop v Zagrebu pa vam bo takoj jasno, da gre za načrtovano goljufijo (http://www.soundguardian.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12448). Tam tudi ni ne duha ne sluha o tem kdo pravzaprav nastopa - reklama je tako spretno sestavljena (pazi to " gostila bo originalne američke muzikle", "predstava poteka v angleškem jeziku"!), da te dejansko napelje na misel, da gre za gostovanje kakšne tuje produkcije. Seveda, nikjer konkretno ne piše, da prihaja zasedba iz tujine ampak so tako spretno obračali besede, da te na to napeljejo. Tukaj gre za izredno premišljeno in profesionalno opravljen marketinški manever! Poleg tega ni zanemarljiv tudi izbor lokacije - in v Ljubljani in v Zagrebu gre za inštitucije, ki imajo renome (v Cankarjeven domu in Lisinskom se pač ne dogaja vsaka vaška veselica) - seveda, takoj pomisliš, da gre za kvalitetno predstavo - organizator je zelo pametno in premišljeno igral na podzavest potencialnih kupcev. In, nenazadnje tu je tudi visoka cena - ravno tako dobro preučena marketinška finta, ki bo v kupcu vzbudila prepričanje, da gre za kvaliteten izdelek! Vsaka finta sama za sebe niti ni tako zelo prepričljiva (zato prosim, ne primerjajte to s klasičnimi reklamami za prašek in podobno), v kombinaciji (zavajajoče reklamno besedilo, prestižna nacionalna ustanova, razmeroma visoka cena) pa pretentajo še tako previdnega potrošnika. Jaz sem že oddala pritožbo in zahtevek za vračilo denarja, vse skupaj tudi prijavila na Tržni inšpektorat. Nisem prepričana, da bo iz tega kaj (za denar mi je malo mar, saj sem se od njega poslovila že, ko sem se odločila kupiti karte.), vendar ne morem privoliti v to, da ne protestiram proti takšnemu početju. Lep pozdrav vsem. Odgovori • Citiraj sporočilo
Nov 12, 2009
0
Službeno očitovanje organizatora povodom fijaska Musicla Broadway u Sloveniji Autor: Dragutin Andrić, Srijeda, 11 Studeni 2009 Ocjena: Ocjena čitatelja: (0 glas) Musical Brodway - plakatPovedeni tragom vaših komentara, u kojima je izraženo veliko nezadovoljstvo slovenske publike mjuziklom Musical Broadway zbog "amaterskih izvedbi", "nekorektne i obmanjujuće promocije organizatora", kao i službenih napisa na stranicama slovenskog Cankarjevog doma u kojem se ravnatelj ove glazbene ustanove ispričao posjetiteljima zbog showa, pitali smo hrvatskog organizatora da nam prokomentira te napise te u kratko pojasni ima li bojazni da i hrvatska publika ostane zakinuta za pravi glazbeno - scenski spektakl kakav se najavljuje. Službeno očitovanje pročitajte u nastavku članka Riječ je o internacionalnoj trupi, s Broadwayskom licencom i standardom koji ispunjava. Predstava koja će biti u Zagrebu nastupa i u zemljama zapadne, srednje i istočne EU, te nije prilagođena niti HR niti bilo kom drugom tržištu. Ne bih ulazila u detalje ove priče, nastupa u Sloveniji. Što se tiče koreografkinje Mojce Horvat, ona je jako cijenjena i priznata koreografkinja, ne samo u našim krajevima, već i u svijetu, pa i u Broadwayu (njihova je ambasadorica i ima pravo raditi koreografije za Broadwayske prestave, već ih je radila i ranije). Ipak, nastup u Sloveniji nije bio samo Musical Broadway, niti Musical Broadway u potpunosti. Ovaj show je za Ljubljanu posebno adaptiran i prilagođen, i što se tiče postave i što se tiče sadržaja i što se tiče jezika. Jedan dio predstave bio je zapravo dio jednog slovenskog mjuzikla, koji već dugo igra u kazalištima Slovenije, ubačen u osnovni program. Originalna predstava, koja nastupa kod nas i u ostalim zemljama Europe, nije prikazana u Ljubljani, iz više razloga, u koje ne bih ulazila. Koliko znam, ova reakcija u Ljubljani, nije krenula niti od medija niti od publike, već od uprave Cankarijevog Doma, koja je poslala priopćenje javnosti, a svi su to naknadno prenijeli i nastavili o tome debatirati. Ne bih ulazila ni u razloge svega ovoga, niti za niti protiv, jer nemamo ništa s tim, niti je to ono što će biti predstavljeno našoj publici. Želim Vam reći da neće biti niti jedan glas na playback. Imamo tehnički rider, po kom moramo nabaviti 40 bežičnih mikrofona (naglavnih) i dosta jaku tehničku opremu generalno. Mojca Horvat je koreografkinja Musical Broadway, s internacionalnom trupom i Broadwayskim standardom i licencnom. Kostimi su odlični, kao i sam show. Nadam se da ćete doći i uvjeriti se u to, 13.12. u Lisinskom. Dodaj ovaj članak na neku od niže navedenih društvenih mreža Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! MySpace! Yahoo! Ask! Joomla Free PHP Quote this article in website/Citiraj članak na svojoj stranici Favoured/Dodaj u favorite Print Send to friend/pošalji prijatelju Vezani članci Komentari (3) RSS feed comment Komentiraj Komentirao: Alenka, 11-11-2009 21:11, IP 87.119.157.119, Guest 1. NEISTINA NIJe istina to što izjavljuje organizator! Jedna sam od prevarenih koja je otputovala u Ljubljanu na taj famozni mjuzikal. Reklamirali su ga identičnim tekstom kao i ovog koji se sprema dogoditi u Zagrebu - nigdje nije bilo govora da će u Ljubljani nastupiti neka posebna postava ili da će sadržaj biti prilagođen slovenskom tržištu. Obećali su velika imena, nastupili su izvođači anonimni i u slovenskom prostoru. Obećali su orkestar, svirao je bend ala ljetna terasa. Upravo nevjerojatno je da se sada organizator usuđuje reći da će u Zagrebu ponuditi bolju predstavu, kad nam je u Ljubljani masno zaračunao 30, 35 i 45 E za ulaznicu! » Prijavi ovaj komentar administratoru » Odgovor na komentar... Komentirao: Janazek, 11-11-2009 18:18, IP 86.61.50.119, Guest 2. Ljubljana Reklama za Ljubljano in Zagreb je ista. Show v Ljubljani ni adaptiran za Ljubljano. Scenografije ni. Playback dve tretjine. Step se pleše v copatih. Tujih zvezd ni. Dolžina 70 minut, ne dobri dve uri. Etc, etc. Lep dan » Prijavi ovaj komentar administratoru » Odgovor na komentar... Komentirao: Mirko, 11-11-2009 16:41, IP 84.255.203.125, Guest 3. Ovo ne vrijedi ni 1 kunu Ja sam jedan od onih, koji smo vidjeli ovu predstavu. Bilo je sve na playback, dužina predstave bila je 1 sat, ali nikako nije vredilo 45eur! Vidio sam originalne predstave mnogih mjuzikla, ovo nije ništa, nikakve veze s Broadwayem, vrlo vrlo loša imitacija. Mojca Horvat samo je jedan veliki wannabe, nije cjenjena ni u Sloveniji ni u svjetu, šta piše u ovom članku samo je neki PR. Ljudi, poštedite ovaj novac, jer ovo sr**je ne vrijedi ni 1 kunu. » Prijavi ovaj komentar administratoru » Odgovor na komentar... Komentiraj mXcomment 1.0.1 © 2007-2009 - visualclinic.fr License Creative Commons - Some rights reserved « Prethodna Sljedeća » [ Natrag ]
Nov 11, 2009
0
Tako se skrivnostno tudi dogaja v plesni zvezi. A kdo ne more tega rečt. Kmalu bodo še domov pošiljal ponudbe pridite in znoste še denar za kakšno omamno ponudbo. Denar je sveta vladar. Plesno umetnost pa tako ali tako ne cenijo. Ne cenijo tudi slovensko sceno kar je že popolnoma na dnu. Tako ti je to pri nas. V tujini, če se pogovarjamo za tale muzikal a ne sm odštela zelo majhno ceno in tudi za tečaj koreografa ni tako drago v tujini. A tukaj si vse mogoče stvari že dovolijo. Mislim, da bo tudi neizrečena beseda tudi v plesni zvezi prišla na dan iz druge strani. Kam gre denar? Komu gre ta denar?
Nov 11, 2009
0
EVO DRAGI MOJI to je pa zato tako v Sloveniji, ker vsak šalabajzar lahko dela kar hoče... Dejte no mir, kakšna Horvatova, a si je kar sama nabile vse tiste titule, saj nima pojma o režiji ali plesu, to je ena navadna vaška amaterka, ki ima svetovne ambicije ampak žal brez znanja...to je isto kot Požar, ki hoče bit velik medijski frajer, pa je navaden internetni prdec
Nov 10, 2009
0
Glede na očiten nateg bova poslala pritožbo in zahtevek za povrnitev denarja CD, Eventimu in Uradu za varstvo potrošnikov. Ima kdo že kako informacijo če bo odgovorne pri fiasku dolotela kazen po uradni poti ali ne? Kazen mora biti vzgojna!
Nov 10, 2009
0
mjuzikal broadway To, kar se je dogajalo v CD-ju z predstavo Broadway, je nezaslišano. Jevnost je absolutno bila zavajana s strani organizatorja predstave Boštjana Trohe, predstavnika Nostalgije...to je kaznivo dejanje, za katerega bi Boštjan Troha absolutno moral odgovarjati! Ne gre za nobeno ljubosumje, nepoznavanje ali karkoli podobnega. Gre preprosto za to, da moraš, če oglasuješ tak dogodek, navesti, kdo nastopa in kdo režira! Nič od tega na plakatih ni bilo napisano! Javnost je tako za neprimerno velik denar dobila absolutno premalo. Amaterje, ki prepevajo na playback! Zahtevamo denar nazaj in seveda ukrepanje SAZASA, saj pesmi in prireditev, pri njih ni bila prijavljena.
Nov 10, 2009
0
Sam sem tudi bil na tej predstavi, zato vem kaj sem videl/slišal/doživel. Bil sem že na več predstavah - mjuziklih(v NY, Londonu, Dunaju) zato govorit, da je to kar smo dobili servirano v Cankarjev domu "odlično", navadna laž. Ali pa nekdo nima pojma o kakovosti! - Scena je bila uboga projekcija na platno; - plesalci so bili občasno neusklajeni; - glasovi pri petju zelo neizraziti (svetlolasa punca je dvignila povprečje); - orkestrska zasedba, ki si jo lahko preštel na prste ene roke; - vzdušje = klavrno! Če si je kdorkoli ogledal mjuzikl na broadwayu v NY ali pa katerem gledališču v Londonu, potem ve kako vznemirljiv je lahko občutek, ko si "del" predstave! To, kar je bilo v LJ, je bilo daleč od tega! Ne me razumet narobe: nastopajoči so se zagotovo potrudili po najboljših močeh. Ampak glede na promocijo dogodka, so bila naša pričakovanja višja - na ravni svetovnih (profesionalnih) predstav! In posledično so ostala pričakovanja neizpolnjena. To je razlog za nejevoljo in veliko razočaranje!
Nov 09, 2009
0
Obožujem musicle, ampak tole je bilo pa katastrofa od katastrof!! Škoda časa in denarja.
Nov 09, 2009
0
edin človek k bi si prislužu ovadbo je gospod avtor tega članka k je v preteklosti že bil ovaden, kajne? In to na podlagi razžalitve dobrega imena in časti, saj gospod avtor se ne more sklicevati na lastno strokovno mnenje, ker bojda ima zgolj osnovno šolo končano. zato tuki gre zgolj za subjektivni opis zafrustriranca, k je ustvaril spletno stran z namenom da bi nekoga žalil, ker še sam ima ubogo in bedno življenje.
Nov 09, 2009
0
Edin nateg, ki sem ga jaz dozivel vceraj, je bilo po predstavi v CD-ju, ko sem mogu placat parkirnino pred Maxi Marketom. 6€ za slabe 2 ure.